tisdag 29 november 2011

Mitt hjärta!

Ganska precis vid den här tiden (22,24) fick jag min efterlängtade lilla son!
Ja han är ju inte så liten längre, idag fyllde han hela 23 år!

Mammas hjärta!


Ja jäklar vad fort tiden går!

Så här ser det ut på min spegel i hallen just nu...släpar fortf runt på alla grejer och kliar mig i huvudet *fniss*


Inte speciellt juligt med en lavendelkrans, men jag är inte mycket för julpryttlar...får jag bara en gran är jag nöjd!
Så nu gäller det bara för mamma att få Hjärtat med på granknyckarturné, hihi...han tycker det är så roligt och hotar varje gång med att nu var det sista gången!
Tror han ja!

Kramis till min goa son (jag vet att han läser här i smyg)

Å kram till er andra oxå!

8 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej! Så fint du har det!
Och tiden går fort man hinner inte med!
Kram Kathrine

Anonym sa...

Ja tiden går fort, min lille är 26:-) Jag tycker det är fint med bara kransen och vad spelar det för roll vad den är gjord av.

Kram

Älskade pion sa...

Visst växer dom fort dom rackarna...ibland lite för fort.;)Försök lura ut honom i år igen du,det går säkert gör bra.Kram Ulrika

Villa Hvit sa...

Hahaha...jaså "lilla hjärtat" försöker smita ifrån införskaffandet av granen ;)!! Men jag är övertygad om att han kommer att hänga med igen!!

Ja, visst går tiden fort!! Å själv är man fortfarande bara 27!! Hur går det ihop sig?!? Kan inte fatta att min äldsta blir 18 nästa gång!! HELT J-LA OTROLIGT JU!!

Jag gillar din krans skarpt...är inte heller mycket för "julkrimset", hyacinter och lite granar passar mig fint. Sen är jag också för lat för att hålla på och greja för mycket...det ska ju trots allt plockas bort också...hihi:D Usch & tvi...något ska bort och annat ska fram...Jag har ju fullt sjå med att orka med alla "andra förflyttningar" som jag bara MÅSTE göra...hahahaha...

Ha det riktigt bra nu!!
Kraaaam Anetthe

Elzie sa...

Grattis till "lillkillen". Ja, det går så fort från dom är nyfödda tills dom har egen familj. Man hänger inte med riktigt. Men din son är ju en riktig yngling om man jämför med min! Men det är klart, jag började ju väääääldigt tidigt, hihi. (Åtminstone har jag fått höra det ibland, fast jag var 19 år!).
Ha en fin kväll, om ni nu orkar ut på er turné ikväll, eller inte.
Kram Elzie

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Så fint !
Tänk så tiden går och vi blir ju inte äldre ! Eller hur ?

Ha det gott !

Kramar Sirpa

Skulle du hinna med ?

Mycket annat & lite betong sa...

Ja, visst går det fort! Mina har också blivit väldans stora.
Jag tycker att det ser alldeles lagom juligt ut med din krans och hjärta.

Hälsningar Agneta

idémakeriet sa...

Grattis i efterskott till ditt hjärtat, ja tiden går alldeles för fort.
Men hörrudu, man kan väl inte ha en lavendelkrans nu till julen.
Att du inte skäms!
Gör du precis vad du tycker är fint vännen, juligt eller inte fint är det, som alltid hos dig.
Jag vill inte heller ha för mycket julsaker i mitt hem men det blir svårt men de pysslande barn som kommer varje dag hem med sina alster, de ska ju hängas upp.
Mamma har inte hjärtat att inte ställer det på bordet så fram med allt bling och blang, ler.
Kram på dig.
Gerda