måndag 19 december 2011

Fjärde advent...

...var det ju igår och jag är ju inte den snabbaste indianen direkt!
Ärligt talat ha det varit riktiga skitdagar, har värk i revbenen både fram och bak, är svullen och har oooont!
Fick en tid hos läkaren i fredags så nu väntar jag på provsvar!

Men, nog med gnälla nu...nu är det speed mot jul!
Normalt har jag magsår vid den här tiden, haha...men i år känner jag inget sånt, tar det som det kommer för det blir ju jul iaf!


Jaja, säger jag nu...om ett par dar är magsåret ett faktum, hihi!
Den här fina tavlan är en del av min fina vinst från Carina (Ängeln i vitt)...
Tack goa vännen!

Annars har det inte hänt mycket här i Lilla Världen, jag har inte pyntat nåt nämnvärt och tänker inte göra det heller mer än att granen ska in...ja den ska ju knyckas först *fniss*
Sen börjar eländet med att hitta alla tillbehör...i källaren förstås, hmm...samma visa varje år!

Små kakelplattor har jag iaf pysslat till...i brist på annat!
Ganska roligt och enkelt pyssel!


Nu är det dags att uppsöka tvättstugan, det är ett evigt jobbande!

Sköt er & sköt om er!

Kram!

14 kommentarer:

Epona sa...

Härliga bilder!
Och julsaker behöver ju inte kommas upp i parti och minut. Det räcker ju med gran och massa massa tända ljus!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Usch, det är inte roligt att ha ont! Hoppas du känner dig bättre snart:)
Vilken fin God Jul-vimpel du har!
Stor Kram Annelie ♥

Hannis sa...

Igår när jag kom hem så låg det ett paket i min låda från dig!
Alltså hur gör du människa??
Dom är så fina så det är inte klokt!!

Hoppas värken släpper snart.
Inte roligt!

Kramen till dig/Hannis

Ps. Kakelplattan är supersöt!

Fågel Blå sa...

Underbara bilder från dej!"
Hoppas du känner dej bättre snart!
Kramar Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Låter inte bra alls, kanske du fått mykoplasma... bra att du tagit prover. Här har sonen fått vinterkräken! Man håller sig för skratt, bara och hoppas nu att man inte får det. Fin tavla du vann och hoppas du hittar granen med stort G.
Kramar
Stumperumpan

Anonym sa...

Vackra bilder och vilken tänkvärd text på din vinst. Sköt om dig.

Kram

Vikeskärs hem och ting sa...

Heej! Vad kul att du tittade in idag.
Jag var allt lite konfunderad först haha. Var liksom inte beredd hihi.
Kul att få ett ansikte.
Hur går det med granknyckandet?

Nu ska jag vila, är dundertrött! Ha en fin kväll, Kram

Ett Vitare Hem sa...

Hoppas du får svar på vad som är fel och vilka fina plattor!!
Ha en riktigt fin dag!
Kram/Lena

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Hittade hit genom Annikas blogg.
Roligt att du besökte henne på jobbet. Alltid lika roligt att träffa andra i bloggvärlden.

Vilken mysig blogg du har.
Och vilka otroligt fina hundar du har på bilderna. Eftersom det står änglarna så antar jag att dom inte finns med dig längre. Alltid tråkigt när de fina djuren måste lämna oss.
Jag har en rottis tjej som blir 7 här i januari. Inge roligt när de börjar bli till åren.

God jul! Kram Maria

Vita små hjärtan sa...

Grattis till din fina vinst!!!
Ha en mysig kväll.
Kram Agnetha

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hehe, ok! Änglarna låter bättre än monster. Men visst är det lite monster i de älskade fyrfotingarna. Samtidigt som de är stora nallebjörnar som vill sitta i knät och kramas :)

Jag kikar in hit snart igen!
Åh grattis till att bli mormor snart. Livets efterrätt som en del säger om att få barnbarn. Är det första barnbarnet?

Kram Maria

pysseltanten sa...

Vill bara kika inom o önska dej en riiktigt GOD JUL, vännen...
Ut nu med dej, o sno den där granen...;))
Kraam Git

Nicole sa...

Hej min vän!

Kloka och sanna ord på tavlan. Jättesöta keramiktavlor du fixat oxå! Ja det där med julstress, det tar vi o sk-ter i detta år ;).

Ha den bästa av jular!

Kram, Nicole

idémakeriet sa...

Hur känns det nu gumman, hoppas du känner dig lite piggare.
Jag önskar dig en underbar jul, njut och ta det härligt lugnt.
Kramar Gerda