måndag 26 december 2011

Tänk vad fort julen rusar förbi, men vad gör det bara alla är glada och nöjda!
Här har det firats med alla barnen, utom dotterns sambo som tyvärr ligger på sjukhuset men
vi får väl fira jul en gång till sen när han får komma hem!


Inte ofta jag har duk på bordet och här ser ni anledningen...mina katter älskar dukar och det är ju så fint med kattfötter och hår överallt!
Ganska tomt i fönstren är det oxå, allt för att katterna ska få plats att sitta och kika ut *ler*


Dom fina muggarna och skålarna fick jag i julklapp, precis vad jag behövde så nu kan jag flytta runt på hyllorna igen *fniss*

Nu är dottern på väg hem från sjukhuset så nu är det matdags och tjejsnack...så tills vi hörs igen får ni ha det så gott!

Kram!

19 kommentarer:

Elzie sa...

Känner igen det där, fast här är det hunden som står och tittar i fönstret, haha. Men hon får faktiskt samsas med blommor!!
Vilka fina muggar! Och skålarna var bara så läckra.
Hoppas du och dotera får en mysig tjejsnackseftermiddag.
Kram Elzie

hemma hos lilla mej sa...

Vad fina muggar du fick bara så himla fina.Vad skoj att du haft en fin jul goa vännen-Önskar dej en mysig annandag.Många kramar Rita♥

Vikeskärs hem och ting sa...

Hellu! Julen varit bra?
Här har det varit lugnt och skönt.
Önskar dig iaf en fortsatt fin jul och fin vecka :)
Kraam

Vi i Villa Ville kulla sa...

Hahahaha ja dom djuren dom får som dom vill!!!Fina muggar och skålar va tråkigt att svärsonen ligger på sjukhus hoppas han kryar på sej snart!!!
God fortsättning från mej!!!
Julkramar Lotta

Hannis sa...

Du, det var ingen dålig julklapp!
Fina!

Läste på facebook om dotterns sambo.
Hoppas att han blir frisk snart.

Idag fotade jag handledsvärmarna, syrran försökte nästan sno dom med sig!
Har blivit en favorit här=))

Kramen Hannis

annika sa...

Verkligen fina koppar.
Hoppas att dotterns sambo snart slipper ut från sjukhuset så ni får fira jul igen.
Läste att du var med på julmarkand hos Ingela och Petra. Kul! Vi var där till 1:a advent.

Kram
annika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stackars svärsonen, ligga på sjukhus under jul var inget bra. Hoppas dom hittar rätt medicin så han snart blir bra. Vi har precis kommit hem från svärmor, där träffas många i släkten på annandagen. Jag är så mätt så jag tror jag dånar, imorgon ska jag ta en eller två rejäla rundor!
God fortsättning vännen
Kramar
AM / Stumpis

Nyanser av vitt sa...

Mysigt hunny hunny. Missa inte min nyårsutlottning.
Puss på den lilla nosen

Tinas bo sa...

Ja vad gör man inte för sina små älsklingar... :))
Muggarna är sååå fina!

God fortsättning
Kramis Tina

Bonjade sa...

Such lovely images....
Merry Christmas evening

Fågel Blå sa...

Så söt han är lilla kisssen!
Önskar dej en fin Fortsättning
Kramar Kathrine

Älskade pion sa...

Fint du har det vännen.Hoppas att ni får en mysig stund ihop idag.Kramiz Ulrika

Unknown sa...

Underbara muggar =)
Gott nytt år lite i förskott
Kram Sari

idémakeriet sa...

Känner igen det där med att inte ha duken. Mina dukar blir alltid smutsiga av stora tassar, 40 st välräknad.
Fina muggar7skålar du fick!
Varm kram till dig,
Gerda

Zinkhjärtat ♥ sa...

Det är väl klart att kissarna ska få plats att sitta och titta ut:)!
Hoppas att sambon får komma hem snarat!
Stor Kram Annelie ♥

Villa Hvit sa...

Halloj!!
Hoppas allt är bra med dig! Ville bara tala om att jag bytt namn på min blogg i rena tristessen...;) Julstädade bort det gamla namnet..hihi . Tänkte bara...ifall du undrar vad som hänt med min blogg..fniss. Man vet ju aldrig om man blitt kapad, eller nått...:D
Önskar dig ett riktigt gott slut och ett gott nytt..
Kramisar Anetthe

Avslutat konto sa...

Ja, små kattetramptassar överallt, det vet jag precis vad det är... Vi har två stycken hårbollar som har vänligheten att alltid rusa rakt utifrån, in i sovrummet och upp på sängen med "hej-här-kommer-lilla-jag" uttryck i ansiktet. Det är det viktigaste och första de gör när de kommer in, med andra ord sover vi med överkastet liggande kvar över täcket i hopp om att inte allt för många sandkorn ska leta sig ner i sängen. Vi funderar skarpt på dörr till sovrummet.... *S*

Ha det bra och GoTT NyTT År!

MVH
Linnea Silversmed

Elzie sa...

Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!
Kram Elzie

Vita små hjärtan sa...

Gott Nytt År Goa Bloggvän!
Kram Agnetha