måndag 23 april 2012

Nu ni, en lucka på plats!
Jag har velat flera dagar fram och tillbaka om jag ska ha dom eller inte...vilka jätteproblem man har hörrni!


I morgon ska jag sätta  dit den andra så får jag se hur det känns då...blir det bra kanske den tredje luckan oxå kommer dit!


Jag har ju väldigt stora fönster och dom här luckorna är mindre än den gamla jag hade innan, det är det jag retar mig på lite tror jag...

Jaha, nu har ni iaf sett en av luckorna på plats!
Den är stor och tung så det var en pärs att få den på plats, men skam den som ger sig!
Bilderna är ju inte dom bästa, svårt att fota mot fönstret och jag har ju inte fått fix på det här fotandet heller, fniss...endera är dom för mörka eller för ljusa, hmm...
Å det är ett under att det blev några bilder alls...laddaren till kameran var mystiskt borta, som allt annat jag lägger på säkert ställe fick den fötter...
Ja, ändå hittade jag den precis där den skulle vara, såååå typiskt mig, haha!

Nu är det doggywalk...

Kram!

10 kommentarer:

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Tänka sig,samma problem brukar jag ha här hemma att saker och ting får fötter eller annars bara mystiskt försvinner ;) hmmm....sambon min behöver ju inte få veta att det är någon vid namnet Erica som brukar lägga sakerna på ett så bra ställe att hon säkert hittar dem, efter många om och men ;)
Luckorna blir ju fina. Inga sår på fingrarna eller har du fått tag på slippapper? ;)
Ha en bra början på veckan vännen
Kram från regniga Finland

Villa Hvit sa...

Tycker luckorna blev skitsnygga! Eller luckan..;) Passar jättefint där i fönstret ju!!
Lustigt det där när sker försvinner...fast de ändå ligger precis där de ska!! Nån som skojar till det lite kanske ;)Eller är man bara allmänt förvirrad tro...??

Ha en riktigt skön prommis!
Kramar Anetthe

LissasVita sa...

Det är jättefint....så bra det passar in! Lustigt att jag just pratade luckor med dig häromdagen...i helgen hittade jag hos Gua som hade Petit brocante i Skåne....en superfin lucka,jag blev kär kan jag säga......Kramen Lisbeth

Tinas bo sa...

Det ser ju super ut ju!!!! :0)
Tycker om att den inte går upp så högt..
Vet inte hur du tänker fästa en ev tredje lucka.
Måste du då inte fästa den i en av de andra?
Blir det inte för tungt då?
Men vad vet jag... hihi
Blev iallafall supernyggt!!

Jag har oxå såna där hustomtar som flyttar allt jag lägger ifrån mig.. De är lite kluriga för de lägger tillbaks grejorna igen. Precis där de låg från början!!! hehe

Ha en fin vecka
Kraaaaam Tina

Fågel Blå sa...

Så snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygt,,
Njut dagen
Kramar Kathrine

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla snyggt blev det.Kanonsnyggt.Ha en skön promenad söta du .Kram Rita ♥

Älskade pion sa...

Det blir ju SKITSNYGGT.;)))))Önskar dig en skön dag.Kram Ulrika

Avslutat konto sa...

Jättefint med luckor ju! Och vill man ha dem uppställda är de perfekta att hänga något över som man vill visa.. Jättefint!

MVH
Linnea Silversmed

Rosa i huset i vitt sa...

Blev superbra

Kram Rosa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du satt upp tvåan för det ser jättefint ut, jag har aldrig fäst mina. Har dom bara stående, men det här var snyggare.
Nu ska jag gå på kärringwalk innan det börjar regna...fniss.
Kramar
AnnaMaria