lördag 5 maj 2012

Det går framåt...

Jaha, så var det med det stilleståndet...inte värre än vanligt, fniss...
Det har varit aningen rörigt, inte bara med djuren men allt ordnar sig väl alltid på nåt underligt sätt?!
Det får ta den tid det tar och jag lullar väl på som vanligt...


Kikar iaf in för att önska er alla en fortsatt fin helg...det blåser minst sagt storm, vilket iofs inte gör så mycket för mig, här måste det röjas...å dammas vilket inte är min starka sida, hmm...
Å häromdan fick jag ett paket som fick mitt hjärta att göra glädjeskutt...bigtime...ska visa nästa gång vad det är för nåt!
Jag flinar fånigt för mig själv och tillvaron ter sig lite lättare...nope, det behövs inte mycket inte *ler*!

Kram från mig!

12 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Blåser och småregnar här också, jag har varit på väg ut flera ggr, då tar regnandet i! Skönt att du lullar på, det är bättre än att inte lulla alls. Och du ska se att saker kommer bli bra.
Kramar
Stumpfia

Lilla Källängen sa...

Man behöver ta det lite lugnare ibland, ta det i den takt man känner att man mår bäst av. Allt brukar ordna sig i slutändan på det ena eller andra sättet...
Åh va roligt med paket...nyfiken:-)
Vill önska dig en riktigt skön kväll!
Stor kram

Ett Vitare Hem sa...

Ser fram mot att se vad som ger dig glädjefnatt!
Ha en fin lördagseftermiddag!
Kram/Lena

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en bra helg
Kram Rosa

Frøken Frida sa...

Tak for hyggelig kommentar, og også rigtig glad weekend til dig !

Men hvad var der mon i pakken - får vi det at se imorgen ?

Knus Frida

Vardag och flärd sa...

Här blåser det också rejält och iskalla vindar är det!
Undrar vad som fanns i ditt paket! Ibland behövs det inte mycket för att man ska bli lycklig!
Ha det fortsatt fint!
Kram Eva

Tinas bo sa...

Här är det lite råkallt för tillfället...
Skönt att du mår lite bättre... ta det lugnt.. det ordnar sig säkert..

Nyfiken på vad som ger dig glädjefnatt!! hihi

Ha en mysig helg
Kraaaam Tina

idémakeriet sa...

Och... blev huset lite rent eller har du hittat på något roligare?
Nu blev jag verkligen nyfiken vad du fick i ditt paket, vill seeeeeee.
Ha en skön kväll vännen och sköt om dig.
Varm kram Gerda

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Halloj!
Saker och ting brukar ordna sig.
Nyfiken på att få se vad du fått i paketet.
Tack för titten inne hos mej. Jasså du kan också många fina ord ;).
Tänkte på dej ikväll då jag målade två ljusstakar vita och skulle slipa dem så de skulle få lite liksom sliten yta, you know. Och gissa vad....jag var utan slippapper ,så jag gjorde som du, jag tog till kniven :D Hihii
Ha en bra fortsättning på kvällen.
Kramisar Erica

Nyanser av vitt sa...

Spännande hunny :O)
Sköt om dig
kramisar

Livet sa...

ska aldrig kännas som ett tvång, då har det mist sin charm att blogga.

Härliga bilder du har.

Ha en bra kväll

Anonym sa...

Underbara "skocker"....
Ha det gott
AC