söndag 3 juni 2012

Var är sommaren?

Söndag friends...
å drinkkvällarna på bryggan känns lååångt bort!

Vad har hänt?...6 grader, storm och regn, det är knappt "monstren" vill gå ut...
Nää nu ljög jag, det är ju jag som inte vill!


Jaja, det är bara att plocka in sommaren då, vilket jag gjorde och nu går jag här och våndas...
ja så illa är det väl inte men det känns kan jag säga!
Men banne mig att dom ska få vara kvar *ler*

Vad gör man annars då en dag som denna??...flyttar runt på hyllor, spacklar hål och drar runt på heeela bohaget...igen! Precis vad jag gör, rastlös så in i helve--...

Nu trotsar jag iaf skitvädret och drar ut på syrenknyckarrunda!

Kramen!


9 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Usch vilket väder vi har fått!
Har knappt varit ute på hela helgen
Kramar Kathrine

Annes vita rum sa...

Exakt vad jag ska göra, det där sista ut och knycka grannens syrener;)ha de fint/kram/Anne

Tinis vita hem sa...

Jag köpte lite sommarblommor till idag, som för att övertyga mig själv om att det nog är sommar fastän vädret är allt annat än somrigt :)
Önskar dig en god fortsättning på söndagen. Hoppas vädret snart blir varmare :)
kram Tini

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Har regnat och blåst här också, men nu, kors i taket lyser solen!
Perfekt söndag för och palla syrener, någor roligt ska man ha.
Kramar
AnnaMaria

Chokladvillan 1910 sa...

Hujeda mig vilket väder det var igår ! Kan ju inte bli sämre !!! Allt slokar ute i trädgården :(
Det blev loppis för mig i skitvädret & det kändes genast bättre hehe ;)
Ha en trevlig vecka med betydligt bättre väder hoppas vi !
Kram Anki

Vikeskärs hem och ting sa...

Haha jag har med knyckt syrener :) Hittade du några? Mina satt på en öde äng. Så jag tyckte det var helt ok att ta :)
Kraam

Rosa i huset i vitt sa...

Ja hu vilket skitväder vi har hoppas det blir bättre snart

kram Rosa

annika sa...

Fy tusan vilket väder! Sen på efm blev det trädgårdsfix eftersom vi hade uppehåll här. Här börjar syrenerna gå mot slutet av blomningen. Har fotat några andra pioner i trädgården i kväll. Nu är det Mästarnas mästare....

Kram

idémakeriet sa...

MMmm det där är vår/sommar på bordet.
Ja man ska ta väl sommaren in om den inte vill komma till oss.
Hur har det gått med syrenerna har du hunnit att testa, jag är jätte nyfiken.
Dream sweet lovely du.
Kram Gerda