onsdag 12 september 2012

Lilla vita radion!

Jag har en söt liten player, fniss...


Jag fick den av sonen och hans sambo för ett tag sen å jag måste säga att den passar betydligt bättre in än den gamla "garageprylen" jag hade innan...Goooa ungar!


Superliten och supersöt!

Ja annars händer det inte mycket här, snorar vidare med stickningen i handen och näsan i vädret, fniss!
Mååånga sjalar blir det, snabbt går det och nu när jag fått in snitsen på det hela behöver jag inte tänka längre, kanon...hamstra vad är det?!

Önskar er alla som kikar in en finfin dag, å tack för alla goa ord ni lämnar hos mig!

KRAM!

16 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Den var välan fin!
Går här och väntar,, kan du gissa på vad????
Men gula bilen har inte vart här än!!!
FNISS!!!!
KRamar Kathrine

Villa Hvit sa...

Ursöt liten radio!! Och vilka supersöta goingar som gav den till dig!!
Aaaaa.... sicken envis förkylning!! Min hesa röst vill heller inte riktigt ge med sig sen i somras när jag var förkyld...kraxar runt på mornarna och låter som en galen kråka med jämna mellanrum...verkar som jag får finna mig i det för all framtid...;
Sticka på...och krya på sig!!
Kramisar Anetthe

hemma hos lilla mej sa...

Vilken söt radio bara så himla fin.Sjalen iförra inlägget blev jag tokkär bara så himla fin .Har mailat dej vännen.Ha nu en fin dag och krya på dej kramar i massor Rita ♥

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Hej vännen!
vilken söt liten spelare.
Önskar jag var lika duktig på att sticka ;) Vill ju ha sån sjal )
Krya på dej.
Kraaam Erica

Ewa`s Galleri sa...

Visst är de fina de små radioapparaterna, Har själv en på Gästtoan som spelar vackert för gästerna när de trycker på lysknappen
Vad duktig du är på att sticka ,kan du inte lägga ut några sjalar här på bloggen för försäljning
ha en bra dag krya på dig

Villa Björkenäs Backen sa...

Haloj !

Så duktig du är ! :)
Är det förkylningens tider nu finns?
Vilken fin och söt Radio..... En fin bild.

Önskar dig en fin fortsättning på veckan !

Kramar Sirpa

Villa Björkenäs Backen sa...

Haloj !

Så duktig du är ! :)
Är det förkylningens tider nu finns?
Vilken fin och söt Radio..... En fin bild.

Önskar dig en fin fortsättning på veckan !

Kramar Sirpa

Villa Björkenäs Backen sa...

Haloj !

Så duktig du är ! :)
Är det förkylningens tider nu finns?
Vilken fin och söt Radio..... En fin bild.

Önskar dig en fin fortsättning på veckan !

Kramar Sirpa

LyckligaPraliner sa...

Jag har också en vit liten radio och en turkos med. Förkyld är jag också.

Krya på dig!

Ann-Louise

Titti sa...

Söt radio :-) Ha en fortsatt fin vecka. Kram Titti

Vardag och flärd sa...

En rar liten radio som inte ta så stor plats, rar son du har som tänker på dig!
Du får sälja några sjalar så du inte har för stort lager!
Krya på dig!
Kram Eva

Vardag och flärd sa...

Ja, jag vill gärna ha en sjal, du får berätta priset och om du har fler färger än den blå!
Kram Eva

Anonym sa...

Mysigt med en liten player!!!
Ha det gott i höstsolen.
Kram
AC

Vardag och flärd sa...

Så snabbt du svarade! Jag bokar den vita, mailar dig!
Kramis

House and Garden by Bia sa...

Hej min vän!
Fin liten radio.
Tack för titten ,man blir glad av alla fina kommentarer!
Ha en fin dag.
Kraaaam Bia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Precis lagom storlek på en teknisk pryl, vit och liten gör att den kan få stå var som helst, och det ser ändå fint ut. Det var snällt och ge dig den.
Ha det gott
Kramar
Stumperumpan