söndag 21 oktober 2012

Hyllpynt?!

Jag har en hylla i köket där det är direkt omöjligt att ha nåt stå!


Ja ni ser ju, det pyntas liksom av sig självt, fniss...
Å why not?!...kung katt bestämmer ju allt annat!


Han får väl hållas, det enda jag är rädd för är att hela härligheten ska fara i golvet, han är ju ingen lättviktare direkt *ler*

Det blir en kort söndagshälsning från oss, katten är bra att ha till hands när ideérna tryter!
Hade tänkt fota min "i förväg födelsedagspresent" men det regnar ju bara så det blir ett senare projekt!
Kan iaf säga att lyckan är STOR!!

Önskar er en fin dag, jag ska trotsa regnet med en promenad!

KRAMEN!

16 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Dom är härliga dom små liven!
Gör vad dom känner för o struntar vad vi ägare tycker (fniss).
Har köpt några nya plädar...och vips så har dom lagt sig där...bryr sig inte om vad man tycker om de..(hihi)
Ha en mys söndag...tänd lite ljus...det ska jag göra!
Kram vännen!

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Ååh....kissen har ju en bra plats att ligga på ;). Värför ha allt möjligt onödigt på hyllorna ?
Ha en fin dag ♡
Kraaam Erica ♥

Anonym sa...

Fin hylla med fin kisse!!!
Önskar dig en riktigt mysig söndagskväll
Kram
AC

Annes vita rum sa...

Haha, undrar vem som bestämmer där i huset:)önskar dig en fin söndagskväll..kram

Rosa i huset i vitt sa...

Han passar ju där på hyllan ..de för goa

ha en bra kväll
kram Rosa

Tinas bo sa...

Hahaha Känner igen det där.. :)
men King katt passar ju där liksom... hihi

Ha en fin kväll
Kram Tina

Nyanser av vitt sa...

Vilken snygging du har på hyllan sweetie pia.
Ha en fin kväll
Kram Agneta

Fågel Blå sa...

Ha en fin Kväll!
Med din fina katt!
Kramar Kathrine

Vardag och flärd sa...

Han har funnit en fin plats så han kan ha koll!
Är nyfiken på det som gör dig så lycklig!
Kram Eva

idémakeriet sa...

Det har varit 24.00 så jag få gratta dig vännen.
Grattis på födelsedagen, hoppas att du njuter av dagen.
Puss på nosen.
Kram Gerda

Hannis sa...

GRATTIS på din dag vännen!!
För visst är det väl idag=))

Kram Hannis

Hjärtruds Stuga sa...

Katterna väljer ofta en plats högt upp så de har koll på tillvaron. Vilken sött herre din grå kisse är.

Ha en bra vecka
Kra Karin

Nyanser av vitt sa...

Lars-Arne är ju helt vit så jag hade en liten aning om att du är lite förälskad i honom :O)
Sköt om dig sweetie
kramisar

idémakeriet sa...

Hoppas någon har skämt bort dig på din dag och att du har blivit firat.
Sköt om dig!
Kram gerda

annika sa...

Fyller du år? I såfall får du en stor grattiskram från mig!

annika

Tove `blogg verden sa...

Hihi så hærlig hyllepynt :)
Ha en fin dag
klem Tove